Clientii FlorariaTa.ro au, conform legislatiei romane in vigoare, dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv.

  1. Clientii FlorariaTa.ro au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, se pot returna.
  2. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa str. Cuza Voda, nr.15, Ploiesti, Romania, prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
  3. Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
  4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  5. Coletul trebuie trimis la sediul FlorariaTa.ro in maxim 10 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
  6. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita).